Kenttävalmennukset 15.4.2005 alkaen
Tervetuloa kenttävalmennukseen!
Olen siis uusi tuttavuus täällä. Nimeni on Emmi ja olen tullut tänne pitämään kenttävalmennuksia kaiken tasoisille. Pidän valmennukset enimmäkseen yksityistunteina sekä valmennusleireinä. Tästä kaikesta lisää alhaalla.
Säännöt (kun luet ja noudatat näitä ,pääset valmennukseen):
- Sinulla tulee olla msn messenger käytettävissäsi, sillä pidän valmennukset/leirit mesen välityksellä
- Sinulla tulee olla oma/vuokrattu/lainattu hevonen allasi. Valmennan ratsukoita
- Hevosella jonka omistat/jota lainaat/vuokraat, täytyy olla omat sivut, missä lukee sen koulutustaso, sekä mahdollinen historia ja kisamenestys
- Sinulla tulee olla toimiva sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa
Siinä kait tärkeimmät (:
Yksityistunnit
Pidän yksityistunteja kysyttäessä. En siis luettele tähän aikoja ja te sitten ilmoitatte, mihin haluatte. Saatte itse päättää milloin tulette, tietysti myös minun "suostumukseni" tarvitaan. Ajankohdan täytyy olla inhimillinen.
Kun kysyt tuntia, kirjoita mailiin burning_brunette@hotmail.com seuraavat asiat:
- Nimesi ja messenger osoitteesi
- Hevosesi nimi ja toimiva URL (osoite)
- Päivämäärä (*HOX* kysy vähintään kahden päivän varoitusajalla!) ja kellonaika, milloin olisit tulossa tunnille
- Tunninaihetoivomus
Valmennusleirit
Järjestän valmennusleirejä isommille porukoille. Ne ovat yleensä 2-3 päivän mittaisia ja niillä harjoitetaan ratsukon kestävyyttä, tasapainoa, tekniikoita ym. Toivomuksia otetaan vastaan. Tämä systeemi toimii siten, että tietyin väliajoin laitan ajankohdan tänne sivulle ja te ilmoittaudutte sille sähköpostilla (burning_brunette@hotmail.com). Valmennusleireillä ei tarvitse koko ajan olla messengerissä/netissä, vaan pidän pelkästään tunnit. Valmennan jokaista ratsukkoa heidän pyyntönsä mukaisesti joka päivä valmennuksen ajan. Enemmän valmennuksien kutsuissa, jotka lisään tänne sivulle, kunhan kerkeän (:!
Jos sinulle jäi mieleen vielä jotain kysyttävää, mailaa ihmeessä ja kysy! burning_brunette@hotmail.com
- Emmi