1xLKV4,1xKUMA,2xJS

~Nimi:Florent Angel
~Lempinimi:Anksu
~Rotu:Tinker
~S.1992
~Sukup.Tamma
~Väri:Lehmänkirjava
~Merkit:-
~rek.numero:TINt-030(VTY)
~Esteet:70 cm
~Koulu:Helppo A
~Käyttö:Siitos
~Kasvattaja:Siittola Humina
~Omistaja:Siittola Humina
~Hoitaja:-


~Hoitaessa on kiltti,muttei pidä kavioiden putsauksesta vaan vetäisee kavionsa äkkiä pois tai ei nosta ollenkaan.Yleensä jalan saa ylös kun joku menee toiselle puolelle ja työntää sitä.
Ratsastaessa on pehmeät askeleet ja on hyvin tottelevainen.Aloittelijoita saattaa välillä hieman riepotella tahallaan.Esteitä tykkää hypätä, mutta koulu on enmmän Anksun mieleen.Kulkee (lähes)aina koulutunnilla tosi hienosti.Pohkeenväistö on ehdottomasti Anksun pravuuri.Väistöä mennään pienestä pohkeenpuristuksesta jo tosi hienosti niin ravissa ja käynnissäkin.Laukassa ehkä hieman edestä joutuu ottamaan kiinni kovemmin,koska Anksulla on aika lennokas laukka, mutta kyllä se laukassakin sujuu kunhan sen saa menemään aika hidasta laukkaa.
Ajaessa Alussa Anksulla oli aisapelkoa, mutta se meni yhtä nopeasti pois kuin mitä tulikin.Tottelee ja kuuntelee paremmin kaverin kanssa kuin yksin.Yksin tuntee olonsa vähän orvoksi ja kuikuilee kavereille.Ollaan testattu parivaljakko sekä Rokkarin että Lollin kanssa ja molemppien kanssa on työ sujunut tosi loistavasti.Pyritään harjoituttamaan sekä pari että yksin ajamista ettei sitä kaveria kuitenkaan pakko aina olla mukana."Lappujakin" voisi käyttää ettei sivuille näkyisi, mutta sitten Anksu alkaa kompastelemaan ja hidastelemaan,koska varoo joka askeltaan ettei sekään idea ollut hyvä.
Kuljettaessa on vähän hassu lastauksessa mutta matka on yleensä niin uuvuttava Anksun mielestä ettei muissa ole ongelmia.Joskus Anksu menee koppiin hyvin,joskus lastauksessa saattaa kulua tunti tai pari,mutta koppiin aina ollaan menty vaikka sitten väkisin.tykkää matkustella mielummin yksin kuin kaverin kanssa.
Kilpailuissa on aluksi vähän säikky mutta rauhoittuu pian.Hirnuilee ka vereille ja on hieman liiankin keskittynyt uusien frendien tutustumisiin eikä keskity aina.Kerran ollaa jyrätty este ja parikin.
Talutuksessa on kiltti vaikka vähän ympärille katsookin huolestuneesti.Ei kuitenkaan säiky hirveästi mitään,mutta ruohonleikkuri on pelottava.Sillon taakse jää vain pölypilvi,mutta onnkesi Anksu on namujen perään joten sen saa hyvin kiinni.


i
Dill Poppy
ii ? iii ?
iie ?
ie ? iei ?
iee ?
e
Jelly S
ei ? eii ?
eie ?
ee ? eei ?
eee ?


Pvm. Paikka: Laji: Sija: Palkinto:
10.3.04 Larme NJ Näyttelyt LKV4/8 KUMA,JS
1.5.04 Kuunloisteen talli Näyttelyt 1/15 -
26.6.04 Sammalharjun talli Nj-näyttelyt 10/11 JS
18.6.04 Larme KRJ-koulukisat 6/7 -
8.7.04 Larme Nj-näyttelyt ?/12 ?
13.8.04 Tammenterhon Suomenhevos Siittola Esteet 1/3 -
1.9.04 Sinitaivas ERJ:n este 13/20 -
1.9.04 Sinitaivas ERJ:n este 18/20 -
7.9.04 YT Hurricane ERJ:n este ?/40 ?
19.9.04 Pientalli Vanilja ERJ:n este ?/40 ?
25.8.04 Koponen este ?/20 ?
12.9.04 Keltainen Mango VVJ:n parivaljakko 3/3 2p
20.9.04 Kisakeskus Vadelma Näyttelyt ?/10 ?
15.9.04 Siittola Humina Kenttä ?/20 ?
14.9.04 Tibeta´s Stable ERJ:n este 11/20 -
13.9.04 Marjakannon Talli ERJ:n este ?/20 ?
3.10.04 Monday Ponies VVJ:n parivaljakko ?/20 ?
7.10.04 Shirantalli VVJ:n parivaljakko ?/20 ?


Emä; Isä: Varsan nimi: Sukup. Syntynyt:
Florent Angel Transparent Floy Darling Boy Angel´s Lollipop tamma 1996
Florent Angel Flame on God SH´s Everything you need tamma 18.3.04


Tuomarit!


kuvat:Gypsy horses
teksti ja lay:Santtu