--
     

Nykyään mikään ei maailmassa ole ilmaista, kuten ei HeRa:aan kuuluminenkaan. Jäsenmaksu täytyy "maksaa" puolenvuoden välein. Itse tästä ei kuitenkaan tarvitse huolehtia, nimittäin minä lähetän kyllä sitten maksu kaavakkeen joka sinun pitäisi täyttää. Hyvät ihmiset, huomatkaa kuitenkin että teidän ei ole tarkoitus maksaa mitään oikeasti, sillä liikumme virtuaalimaailmassa, jossa maksaminen käy kätevästi virtuaalieuroilla ( v€. ). Teidän siis täytyy vain täyttää kaavake maksamatta oikeasti mitään ja lähettää se minulle takaisin. Jos maksua ei kuitenkaan viikon kuluessa kuulu, sinut erotetaan seurasta.

Hinnasto:

tavallinen jäsenmaksu - 20 v€.
jäsentallien jäsenmaksu - 60 v€.

Kuvien © Tuuli Nummela
Ulkoasun © 2004 Cormelia - Heidi L. Kaikenlainen kopiointi tai matkiminen sivuilta tekiänoikeuslain nojalla kielletty!

© Heinäpelto